Sahabat Maya

Friday, January 28, 2011

macam2 VerSi

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera....

pagi tdi mmg cerah... tpi keadaan aku x la seindah pagi... bab asgnmnt yang berlambak... aku kna wat 2 lab report,2 jurnal n satu assgnmnt... then kna study tuk test math and quiz et201...
hari aku mm
g memenatkan kpala... jam 0300 aku dah rsa len dah... macam nk pitam pun ada gak.. bab terlalu pening... tpi aku kna wat gak asgnmnt... huhuhu
tebal 5 assgnment ...

awal2 pgi kna sambung blik cari maklumat... BB ney, btul2 mnguji kesabaran aku pagi2 ney tau... untuk cari simple information jak aku kna tunggu 30 minit... sempat aku seterika baju bru la maklumat tu habis loading... huhu
lambatnya loading~~~

pas siap, mestilah kna print out kan... nasibla kat uma ney ada printer... senang kja aku.. cuma nk print problem ckit... bab kkak aku masih d buai mimpi... lau kacau mesti kna sound... tpi, aku nk cpat... kna sound pun sound la... janji kja aku siap...

kja yg aku kna print...

pas aku da siap print... aku pun bersiap la nk p klas... awal aku siap aku hari ini... n alhamdulillah... nasib aku baik... aku x perlu tunggu lma... :)
so, dalam perjalanan tu aku pun ulang kaji la ckit.... sampai kat taman jaya diri.... laluan ke kk sesak... ini kerana terdapat k
emalangan yang melibatkan 3 buah kenderaan... panjang juga traffic jam.. sampai taman melawa...

gambar x berapa terang bab bas bergerak... ney la accident 2


aku sampai poli jam 0730... hahaha x pernah2...
then aku true p klas... kat klas drg ckp ada test osha... lantakla... bantai ja nnti... mcm la x besa...
so, mulakan test math.... boleh tahan ssah gak la... differentation... 1 soalan jak aku x dapat jwab... geramnya aku... n aku pasti... markah aku x full... :(

then kmi p bengkel janakuasa... kat sna byk equipmnt... tpi ntah la pa fungsinya...
kmi wat quiz... aku mmg la bleh jawab... cuma... satu solan jga aku x dapat... geramnya aku....

then test osha... habis jak test... trus
kmi kna sound... hhuhuhu... terasa gila aku... sorry la En. pas ney x kn berulang dah kejasian tadi... itu jabji aku la... yg len aku x tau... huhuhu...

sa tu lae versi... lappy aku pecah... huhuhuhuhuhu............. my luvly gadget... warrgghhh... hp pecah aku x feel lae... tpi.. lappy... warrgghhh mcm nk nangis... huhu


lappy aku....

n selesai waktu klas yang singkat dan memenatkan...



sebelum dan selepas masuk kelas....

--> lmanya tunggu gambar bey d upload... sempat maggie masak.... :'(

No comments:

Post a Comment