Sahabat Maya

Thursday, January 13, 2011

TEKAD!!!

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1 malaysia... :D

hye, bersua lagi kita dalam ruang maya ini di Hat-e-Ja blog... hehehe

tekad?? pa yg aku tekad?? hahha
beberapa minit lagi, 14/1/2011... npa dgn tarikh ney???
sbnrnya, pda awl2 thun dulu aku dah jnji ngan diri aku sndiri bhawasannya aku akn DEACTIVE fb ak... mungkin untuk selamanya mnkin jga x... tunggu jk la....

DEACTIVE lg??? hehehe
mmg ini la kja ak.. nmanya kja gila... ak mmg suka deactive fb ney,hahaha

kli ini aku tekad x nk bka fb lgi.. insyaallah...

sebabnya:
  • aku skit hati jk bla aku bka fb,
  • sedih bla buka fb
  • rindu ngan seseorg bla aku bka fb
  • aku buang msa yg agak lma bila buka fb....

so, bila fb ney d DEACTIVE, scara x langsung semua perkra d ats dpat d bendung... wakakaka mcm jenayah plak fb ney...

so, kpada teman dan rakan, sorry la... sengaja aku deactive fb tu... :D...

sekiranya ada apa2, direct tu hp aku la k..... ak akn blas sms atau angkat Fon korg lau aku perasan... aku selalu silent hp ak... so, lau ak x bg any respond jgn mrah erk...

sekian....

No comments:

Post a Comment