Sahabat Maya

Friday, January 28, 2011

anda rasa????

tadi aku nonton rafeeq...

then, last2 tu dia ckp...
" kalau kita nak berjaya kita kenalah jujur... dalam segala hal... selain itu, kita juga kena bekerjasama"

tertarik aku dgn words tu...
apa kmu rasa bila kmu dah struggle... then tetibha kmu bleh tgk org tgk toyol tym test or xam??? then markah drg better then kmu... pa kmu rsa???
klau tanya aku mmg la marah sikit... kita mati2 bca... kadang2 sampai x tido... drg bleh plak senang2 nk bawa toyol... senangnya hidup....
tpi tak pe r... kebenaran akan berpihak kpada org yang jujur jugak kan... x gtu???
hidup ini... selalu bertentangan... +ve akan ber balas dgn -ve.... tunggu jk la...

itu satu hal... lau kaki bodek plak cam mn??? macam2 la... aku pun mlas dah aku nk ulas bnda ney...
yang penting.... jangan ingat senang sekarang senang selamanya...
dri aku simple jk... tunggu la final.... k... all da best tuk kmu yang selalu ********..........

sekian!

No comments:

Post a Comment