Sahabat Maya

Tuesday, January 18, 2011

laporan traffic....

assalamualaikum W.B.T n salam perpaduan...

mcm pembca berita plak, tjuk post aku hari ini... hehehe
ney, cerita pgi tdi... hari ini klas aku start jam
0800..... memandangkan klas awal, spatutnya jlan pun awal kna awal... tpi ntahla, apa pnyakit aku semenjak dua menjak ney... selalu lambat... nsib bek bkn sekolah.... lau sekolah, dah kna tulis nma... kat IPT len ckit style drg... lau lmbat, pa ssah... attendance bg 0 jk la... nnti final dpat surprise ... x dapt msuk dewan... hahahaha... khadiran kurang...
so, jam kat tgn aku menunjukkan 0745 dah... dlam kes ne
y.. mmg ak lambat la... bab, dri likas nk p poli... msa yg d ambil ialah 45 minit... itu lau x traffic jam... lau traffic jam... sejam lbih gak la...huhuhuhu

tdi aku x tau la npa... besa nya clear jk jlan raya ney... tpi hari ini... mmg traffic jam yg hebat dgt... dri likas sampai 1B... nasib aku btul la...kesesakan lalu lintas kat likas....

aku sampai klas pada pukul 0825... hehehe
nsib bek lecturer x bising... sampai plak kat lab tu... komputer plak buat hal... ada yg on, x software... malang sungguh... pa lagi... aku pun mer
ayau la kat lab tu... dah la lambat... buat2 x tau lagi... hahahaha peace...
itu la cerita hari ini... aku harap aku boleh awal esok... insyaallah... :D

No comments:

Post a Comment