Sahabat Maya

Friday, January 21, 2011

x sangka!!!


apa lagi la yg aku nk merepek kali ini... hehehe
ntah la ney merepek ataupun bkan... krg fahami sndiri la...

tdi pagi, aku lmbat la msuk klas... aku dtg tepat2 jam 0800... cma lecturer dtg lbih awal... nasib la....
blum pun aku dduk kat kerusi... tetibha la plak member kat blakang panggil... tpi cra dia plik ckit.... style bisik2 (aku x suka bisik2 ney...
nnti org slah faham).... then dia bg signal sruh diam... aku ney pun ya kan jk la.. x nk pnjangkan cerita... dah la lambt kan...
dia pun ambil sekeping kertas dri beg dia... ingtkan surat amaran untuk aku, ataupun assgnmnt.... rpa2nya.... slip xam....

alangkah terkjutnya aku... bila tgk bnda tu... BIAR BETUL!!!!!
sungguh aku x sangka.... x kn la org tu nk menipu plak kan???(muka suci owh ney org) siap satu klas lagi dia gtau... n majority satu klas tau... tpi knyataanya... siap ada bukti lagi...


sekarg ney, cra nk tau akan kbnran sesuatu perkara tu.... adlah... majlis JKE nnti....
tunggu dan lihat sahaja....

walauapapun yg terjadi nnti.... semua org kna terima kenyataan.... baik atau buruk sesua
tu msalah itu pasti ada jlan keluar.....

sorry la... aku x le gtau secara terperinci mslah ney... nnti mcm buka aib org plak.... biarlah kmi2 jk yg tau... :)





doraemon pun terkjut :D

No comments:

Post a Comment