Sahabat Maya

Monday, January 24, 2011

=)

Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera

kisah aku hari ini adalah.... hehehehe

hari ini klas aku lambat start... aku memulakan hari ku dengan ceria dan gembira setelah menangis sehari... hahahaha
sepanjang hari ini, kerja aku ketawa jak.... mungkin lepas ney nangis lagi kot... mcm2 perkara yang melucukan sepanjang hari.... ketawa jak keja aku... astagfirullah... hilang ilmu aku.... =)

selain itu, kejadian hari ini juga byak mengingtkan aku kembali kepada kisah silam aku@ kenangan aku sewaktu di zaman persekolahan dan tym part tym... pilu jga la... ingat balik member2 yg lma... apa agknya khbar dorg sekarang~~~

dan klas yg terakhir tadi.... tetiba aku tertarik dgn words ini " Realiti tidak seindah fantasi" pernah dgr kan???
btul... kadang2 kita selalu mendambakan sesuatu yang indah... macam2 yang kita rancangkan.... tpi, adakah apa yang kita impikan itu sama dengan kenyataan yang kita hadapi??? tidak semua indah... bila di renung sedalam-dalamnya... btul...

secara kesimpulan, hadapilah hidup ini dengan tabah serta redha dengan ketentuan yang telah ditetapkan...
semoga kita menjadi insan yang cemerlang untuk dunia mahupun akhirat... insyaallah

No comments:

Post a Comment