Sahabat Maya

Saturday, January 22, 2011

:(



aku x tau mcm mn nk mulakan post ney....
knapa hati ini susah sangat nak lupakan diri dia??? tpi dia begitu mudah lupakan diri ini....
sedih, pilu menghentam jiwa ini sekali lagi... kerana kebodohan ku sendiri...
sukar untuk aku menafikan perasaan ini... tpi, aku sedar yang semua itu tidak mungin berulang kmbali... krana kau telah bahagia....

jnji hnya tinggal janji... harapan hnya tinggal impian... dan mimpi terus menjadi mimpi... dia dah temukan kebahagiaannya... dan aku, masih lagi menunggu keajaiban....

sakit,pedih,luka dan semua kini datang lagi mengujungi perasaan ini...

Ya Allah, tabahkanlah hati hambamu ini dalam menempuh segala dugaan serta ujian dari-Mu... Ya Allah, kau berilah kebahagiaan kepada insan yang aku sayangi... semoga dia berbahagia...
Amin

maaf kerana mengigati mu lagi...

No comments:

Post a Comment